Michiel: de kracht buiten de bakkerij
Van bakker naar bouwer van het merk
Ook Michiel begon ooit met bakken in de keuken thuis. Maar al snel ontdekte hij dat zijn talenten ook buiten de oven lagen. Waar Bart zich volledig richt op het ambacht, is Michiel verantwoordelijk voor marketing, e-mailcampagnes en de techniek achter de bestellingen.
De rolverdeling die werkt
Dankzij deze verdeling kan ieder zich richten op zijn kracht: Bart op de productie en logistiek. Michiel op de groei en zichtbaarheid van het bedrijf. Michiel zorgt ervoor dat de Brabantse worstenbroodjes en de Bossche bollen van de Bakkende Brabander niet alleen lekker zijn, maar ook hun digitale weg vinden naar klanten in het hele land.
Ondernemen met visie
Tegenwoordig is hij minder vaak met zijn handen in het deeg te vinden, maar des te meer bezig met de strategie achter het succes. Van het opzetten van creatieve campagnes tot het stroomlijnen van de webshop: Michiel bouwt continu aan het merk en de toekomst.
Zo laat hij zien dat traditie en innovatie elkaar versterken. Dankzij zijn werk buiten de bakkerij krijgen de worstenbroodjes van de Bakkende Brabander steeds meer bekendheid – en kunnen steeds meer Nederlanders genieten van dit echte stukje Brabant.
Een keertje afspreken?
Wil je ontdekken hoe onze worstenbroodjes ook bij jou op tafel kunnen komen – thuis of op het werk? Michiel denkt graag met je mee. Van kleine bestellingen tot grote zakelijke aanvragen: neem vooral contact met ons op, we maken er samen iets moois (en lekkers) van.
2 bericht
We willen graag een afspraak maken
Succes Michiel. Ook voor Bart. Jullie zijn goed bezig!